2013. február 1., péntek

Mézes-sheavajas testápoló tömb


A mézillatú és puha bőrért állítottam össze ezt az egyszerűen és gyorsan elkészíthető receptet.
A levendula illót sem az illatáért, hanem a hatása miatt tettem bele: bőrápoló, nyugtató és ellazító.
A sheavaj a bőrt finomabbá teszi, a ráncokat lágyítja, a bőrirritációkat, pattanásokat csökkenti. A benne található E-vitamin és béta-karotin bőrpuhító, regeneráló hatású.
A méz glükózt, fruktózt és ásványi anyagokat – magnéziumot, káliumot, kalciumot, nátrium-kloridot, ként, vasat, vörösrezet, cinket, B1, B2, B5, B3 vitamint tartalmaz. Hosszan megtartja a vizet és mélyen táplálja a bőrt.
Közvetlenül fürdés után használandó, a nedves bőrre kenve nagyon hamar felszívódik, csak a csodás mézillat és a hidratált bőr marad utána 

Mézes-sheavajas testápoló tömbHozzávalók

40 gramm sheavaj
30 gramm hidegen sajtolt olaj
25 gramm méhviasz
20 gramm méz
5 csepp levendula illóolaj

Elkészítés


A sheavajat, az olajat, a méhviaszt és a mézet üvegtálban gőz fölött összeolvasztottam. A levendula illót a végén csepegtettem bele, és formába öntöttem. A fenti adag 4-5 darab kis muffinformára elég.


Forrás - lukreciakencei.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése